Tools om het web vast te leggen en te converteren
GrabzIt is een online community

Afbeeldingstekst

Stel vragen met betrekking tot de Web Scraper Tool van GrabzIt. Zoals hoe de webschraper en API te gebruiken om gegevens uit webpagina's, afbeeldingen of PDF-documenten te extraheren.

Ik gebruik de X3-sjabloon voor mijn website, die ik wil downloaden voor offline weergave. Ik kan mijn website niet zomaar downloaden, en de maker van X3 schrijft:

"Het toont niet de tekst die bij de pagina's en afbeeldingen hoort. Dit is onderdeel van de X3-website en kan alleen worden weergegeven vanaf een webserver die PHP draait"

Nu is mijn vraag of de Grabzit zowel afbeeldingen als tekst kan downloaden. Dit is een pagina van mijn website:
Voorbeeld

Gevraagd door anoniem op 16 november 2023

Het is waarschijnlijk mogelijk, maar er moet een complexe, aangepaste scrape voor worden geschreven.

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 16 november 2023

Is er hulp beschikbaar hiervoor? 

Beantwoord door anoniem op 16 november 2023

Helaas hebben we niet de middelen om aangepaste kladjes voor onze klanten te schrijven. We hebben echter uitgebreide documentatie geschreven: https://grabz.it/scraper/documentation/

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 16 november 2023

Ik begrijp dat. Misschien wil een van uw collega's in zijn/haar vrije tijd wat extra geld verdienen en het systeem opzetten? Het resultaat is bij voorkeur een menu, zoals op mijn website, met toegang tot de pagina's en afbeeldingen incl. teksten. Zo ja, geef mij dan alstublieft een offerte.

Beantwoord door anoniem op 16 november 2023