Tools om het web vast te leggen en te converteren
GrabzIt is een online community

Hoeveel schaafwonden heb ik nodig?

Stel vragen met betrekking tot de Web Scraper Tool van GrabzIt. Zoals hoe de webschraper en API te gebruiken om gegevens uit webpagina's, afbeeldingen of PDF-documenten te extraheren.

Hallo! Ik heb de tool getest en het werkt precies zoals ik wil. Ik heb echter mijn scrape-paginalimiet overschreden.

Ik wil er meer kopen, maar is er een manier waarop ik kan berekenen hoeveel scrapes ik nodig heb om mijn website te kunnen downloaden?

Ik werk met een tijdslimiet, aangezien de website naar verwachting op 14 oktober uit de lucht wordt gehaald. Met andere woorden, ik wil dat alle scrape-pagina's nu beschikbaar zijn en kan niet wachten tot de scrape-limiet opnieuw is ingesteld.

Dank je,

Richard

Gevraagd door anoniem op 5 oktober 2023

Hallo Richard, ik ben blij dat het is wat je wilt. Het aantal pagina's dat u nodig heeft, is afhankelijk van de grootte van de website. Ik zou genoeg krijgen om het te dekken met bijvoorbeeld 10% meer. Als het erop lijkt dat deze bijna op is, kunt u altijd opnieuw upgraden, waarna de vergoeding omhoog gaat. Houd er rekening mee dat als u schermafbeeldingen van een webpagina maakt, u ook een passend aantal opnames op de webpagina nodig heeft. Dus als je 5000 opnames wilt, heb je een toegangspakket enz. nodig.

Ik hoop dat dit helpt.

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 5 oktober 2023

Bedankt =)

Ik ben NIET technisch. Is er een manier om erachter te komen hoe groot mijn website is? Hebben we het over MB of over het aantal pagina's?

Ik gebruik het sjabloon "Een website converteren into gekoppelde PDF-documenten". Telt dit als opnames of iets anders?

Beantwoord door anoniem op 5 oktober 2023

Ik kan daar niet echt antwoord op geven, omdat het afhangt van hoe de website is gemaakt, maar als je naar de sitemap kijkt, krijg je misschien een idee, bijvoorbeeld: https://www.google.com/sitemap.xml

Het is het aantal pagina's en aangezien u ook de capture-API gebruikt, moeten zowel de scrape-pagina's als het aantal captures overeenkomen.

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 5 oktober 2023

Ik heb nu een pakket gekocht om zowel de schraper- als de vanglimiet te verhogen. 😊👍

Vervolgens heb ik op "activeren" geklikt op mijn huidige scrape-taak, maar deze lijkt niet opnieuw te zijn geactiveerd. Moet ik deze verwijderen en een nieuwe maken? Ik had de indruk dat ik deze op de een of andere manier door kon laten gaan, maar ik kom er niet uit.

Beantwoord door anoniem op 6 oktober 2023

Bedankt voor het upgraden. Het lijkt erop dat je het schrapen al opnieuw aan het maken bent.

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 6 oktober 2023

Ik weet niet zeker of het draait. Er staat dat de status "Inactief" is en dat er 0 pagina's zijn verwerkt. Ik heb gisteravond opnieuw geactiveerd, dus verwacht dat er inmiddels iets zou moeten zijn gebeurd.

Sorry, de functie inschakelen/uitschakelen stopt gewoon het starten van scrapes die volgens schema plaatsvinden. Dus als je het schraapsel zou kunnen openen en dan zou kunnen drukken save opnieuw zou het een nieuwe schraaprun moeten starten.

Bedankt! Nu is hij weer up and running 😊

Ontzagwekkend