Tools om het web vast te leggen en te converteren
GrabzIt is een online community

Manier om de naam van het exportbestand aan te passen met behulp van datum / lopende teller?

Stel vragen met betrekking tot de Web Scraper Tool van GrabzIt. Zoals hoe de webschraper en API te gebruiken om gegevens uit webpagina's, afbeeldingen of PDF-documenten te extraheren.

Hoi,

Ik wil graag een dagelijks herhalende webscrape plannen en de gegevens elke keer exporteren met een andere exportbestandsnaam, bij voorkeur met een datumstempel of met behulp van een oplopende teller. Is er een manier om dit te specificeren?

 

cheers,

tim

 

Gevraagd door anoniem op 5 december 2020

Ja, het is mogelijk om variabelen in de bestandsnaam te gebruiken.

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 5 december 2020

Bedankt ondersteuning, ik heb de tijdelijke aanduiding toegevoegd die wordt genoemd in het antwoord waarnaar wordt verwezen en deze werkt zoals verwacht - probleem opgelost. Gewoon uit nieuwsgierigheid: bestaat er ergens een lijst met bestaande tijdelijke aanduidingen? Kan een waardevolle aanvulling zijn op de documentatie of helper-tooltip...

 

cheers,

Tim

 

Beantwoord door anoniem op 6 december 2020

Fijn dat het voor je werkt. Oorspronkelijk hadden we het daar als tooltip, maar het leek nog meer verwarring te veroorzaken, dus moesten we het verwijderen!

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 6 december 2020

OK ik begrijp het. Maar misschien is het de moeite waard om nog een keer in de documentatie te kijken :)

cheers,

Tim

 

Beantwoord door anoniem op 7 december 2020

Goede point, we hebben de documentatie over bestandsnamen.

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 7 december 2020