Tools om het web vast te leggen en te converteren
GrabzIt is een online community

html ingeschakeld intde sjabloon

Stel vragen over het vastleggen of converteren van webpagina's of HTML into afbeeldingen, CSV-, PDF- of DOCX-documenten en over het converteren van video's into geanimeerde GIF's die onze API gebruiken.

Hallo, 

ik moet een aangepaste html doorgeven aan de kop- en voettekst, ik zie dat met 

$options->setTemplateId("sjabloon-id");
$footer=" TEST ";
$options->AddTemplateParameter("voettekst",$voettekst);

ik heb in docx TEST maar ik moet alleen "TEST" vetgedrukt weergeven

hoe kan ik dit oplossen?

dank je

Gevraagd door anoniem op 12 juli 2023

Helaas is dit niet mogelijk omdat de sjabloon geen normale HTML gebruikt, maar een aangepaste subset die wordt gebruikt door een speciale parser.

U kunt alleen platte tekst aan de sjabloon doorgeven. Om de structuur van de sjabloon te wijzigen, heeft u meerdere sjablonen nodig.

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 12 juli 2023

en kan ik een sms sturen met een onderbrekingslijn?

als

rij1\n

rij2\r

of zoiets?

dank je

Beantwoord door anoniem op 12 juli 2023

Ik denk dat we die functie kunnen toevoegen, het zou binnen een paar dagen klaar moeten zijn.

Oké, bedankt, ik wacht op je waarschuwing

Beantwoord door anoniem op 12 juli 2023

Het is nu gedaan. Meer informatie hierover kan zijn vindt u in dit artikel over kop- en voetteksten.

Helaas is dit niet genoeg, ik moet een logo aan de linkerkant en een tekst met meerdere rijen aan de rechterkant plaatsen, maar ik heb problemen met de verticale uitlijning

is zeer onmogelijk om html te verzenden into sjabloon?

bestaat er een manier om een ​​geavanceerde sjablooneditor te hebben waarmee je html kunt schrijven in plaats van wysiwyg?

dank je

Beantwoord door anoniem op 13 juli 2023

Nee, dat is niet mogelijk. Plaats ze in een tabel met twee cellen en voeg verticale uitlijning toe aan de gewenste cel.

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 13 juli 2023

waar kan ik de verticale uitlijning van de tabel instellen en hoe kan ik de rand verwijderen?

dank je

Er is een tabeleigenschappenpictogram voor de rand en in de vervolgkeuzelijst is er een celeigenschappenpictogram.

Het spijt me, maar ik kan niet vinden waar ik de uitlijning verticaal kan instellen

Klik in de cel. Ga terug naar de vervolgkeuzelijst Tabeleigenschappen en vervolgens Cel > Celeigenschappen > V Uitlijnen

Oké, we zijn dichtbij :)

laatste dingen, ik moet een dynamische afbeelding in de header plaatsen, ik probeer {img} in te stellen into Bron en het werkt alleen als de afbeelding niet in de tabel staat. als ik een afbeelding in de tabel plaats, laat de docx de afbeelding niet zien, is dit mogelijk te repareren?

dank je 

Kunt u per e-mail contact met ons opnemen om u verder te helpen.

Email verzonden

dank u voor uw hulp