Stel vragen over het vastleggen of converteren van webpagina's of HTML into afbeeldingen, CSV-, PDF- of DOCX-documenten en over het converteren van video's into geanimeerde GIF's die onze API gebruiken.
Hallo,
Gebruik de API-php om afbeeldingen te genereren en een cartografische toepassing te gebruiken.
In het algemeen wordt de functie van een groter aantal kopieën van verschillende sites aangeboden die niet zo veel gevraagd zijn.
Wat kan het venir zijn?
dank u
Het kan zijn dat er iets in de cache is opgeslagen. Als u het probleem kunt herhalen, vertel ons dan een voorbeeld en we zullen het onderzoeken. De servers in Singapore zijn een goed land om mee te testen, omdat er minder servers zijn.
Hoi, bedankt voor je snelle antwoord,
Ik heb een aantal tests uitgevoerd op Britse en SG-servers, maar in beide gevallen treedt het probleem op.
Kunt u het probleem nader beschrijven? Welke URL's legt u vast en wat zijn de resultaten die u krijgt?
Komt het doordat de kaart niet wordt bijgewerkt of een eerder gebied wordt weergegeven?
Kunnen we deze discussie per e-mail voortzetten?
Ik wil je graag de afbeeldingen sturen die ik krijg en ik geef er de voorkeur aan om de URL's niet op een openbaar forum te plaatsen.