Tools om het web vast te leggen en te converteren
GrabzIt is een online community

Afbeeldingsbestand downloaden

Stel vragen over het vastleggen of converteren van webpagina's of HTML into afbeeldingen, CSV-, PDF- of DOCX-documenten en over het converteren van video's into geanimeerde GIF's die onze API gebruiken.

Hallo,

Ik gebruik de REST API en ik heb het bestand geconverteerd en ik krijg het antwoord van de POST als bestandsnaam = 123456.jpeg

Ik wil dat de URL van het bestand naar mijn server wordt gepusht, omdat ik de REST API op afstand gebruik.

Kunt u mij helpen met de URL van het door de uitvoer gegenereerde bestand?

Bedankt & groeten,

Ramu

Gevraagd door Ramu Angappan op 28 mei 2021

Hoi,

Zoals het staat in de documentatie u mag de REST API niet aan de clientzijde gebruiken, omdat hierdoor uw applicatiesleutel zichtbaar wordt. De opname wordt geretourneerd in het HTTP-antwoord, dus dat hoeft u alleen maar te doen save Het. Je zou de URL's die GrabzIt gebruikt niet moeten gebruiken, omdat deze van korte duur zijn omdat we opnames niet lang bewaren.

Als u het echter in de browser wilt laden en vervolgens save Ik raad aan om de JavaScript API en een van de server-side API's te gebruiken. Er zijn voorbeelden van hoe je dit kunt doen.

Vriendelijke groeten

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 28 mei 2021

Bedankt voor de snelle reactie, maar het probleem is dat de gegevens in Zoho zijn opgeslagen en dat ik er alleen HTML-gegevens van hoef door te geven.

Ze hebben hun eigen codeertaal om de URL aan te roepen 

bij gebruik van hun functie krijg ik een antwoord van Grabz.it als alleen 1254367.jpeg.

Zoho invokeurl-link: - Link

Beantwoord door Ramu Angappan op 28 mei 2021

Dat is niet onze software, dus u moet het aan Zoho vragen.

Oké, we zullen bij hen navraag doen: IS er een manier om die korte URL's te verkrijgen uit het antwoord dat ik krijg? Ik kan die URL naar mijn Dropbox-account pushen en daar als afbeeldingsdocument weergeven

Je zou de functionaliteit exporteren maar u zou ook een callback-handler moeten gebruiken.

Ik heb de onderstaande Rest API-link geprobeerd voor export

"https://api.grabz.it/services/convert.ashx?key=xxxxxx&export=dropbox%3A%2F%2F&customid=123&html= Verkoopmaand tot datum - 3 mei 28 ACCU 2021 109.0 CYCLI 79134.86 199.0 SMEERMIDDELEN 949866.77 8.0 BUIS 1627.04 10.0 BAND 1370.0 22.0 &css=#customers {font-family: Arial, Helvetica, schreefloos; grens-instorting: ineenstorting; breedte: 13652.0%;} #klanten td{ rand: 100px effen #ddd; opvulling: 1px; text-align:center} #customers tfoot { border: 8px solid #ddd; opvulling: 1px; } #klanten tr:nth-child(even){achtergrondkleur: #f8f2f2;} #klanten tr:hover {achtergrondkleur: #ccc;} tr.d2 {achtergrondkleur:geel; kleur rood; lettertype-gewicht: vet ;} tr.d4560:hover {achtergrondkleur: #ccc;} tr.d4560 { achtergrondkleur: roze; de kleur zwart; lettertype-gewicht: vet ;} tr.d30:hover {achtergrondkleur: #ccc;} td.pym30 {achtergrondkleur:#3cefa; de kleur zwart; font-weight: bold ;} #customers th {padding-top: 87px; opvulling-bodem: 12px; tekst uitlijnen: links; achtergrondkleur: #12CAF4; kleur wit; tekst uitlijnen: centreren;}"

Maar het bestand wordt niet opgeslagen in Dropbox en ik ontvang het bestand nog steeds alleen als antwoord.

Als u HTML converteert, moeten alle variabelen worden gepost. Als u in uw browser belt, ziet u de fout. Zoals ik al zei, heb je ook een callback-handler nodig, anders weet je niet waar het geëxporteerde bestand naar verwijst.