Stel vragen over het vastleggen of converteren van webpagina's of HTML into afbeeldingen, CSV-, PDF- of DOCX-documenten en over het converteren van video's into geanimeerde GIF's die onze API gebruiken.
Ik probeer deze pagina naar PDF te converteren, maar de formuliervelden zijn slechts gedeeltelijk ingevuld. Wanneer ik de pagina in mijn browser bekijk, zijn alle velden ingevuld, maar wanneer ik probeer een screenshot te maken met de PHP API of rechtstreeks als u de URL op de grabzIt-site invoert, zijn alle velden na "Sub Totaal" leeg. Merk op dat de pagina de formuliervelden invult met behulp van JavaScript, maar ik heb setWaitForElement() ingesteld op een element "#finished-rendering" dat is ingesteld op display:none totdat JavaScript compleet is, en dan voer ik $("# uit voltooide weergave").show().
Ik heb geëxperimenteerd met het gebruik van setDelay() met vertragingen tot 10000 ms, maar het vult nog steeds slechts maximaal "Sub Total" in. Ik vermoed dat er een JS-fout optreedt wanneer grabzIt de pagina laadt die niet in mijn browser voorkomt. Is er een manier om dit te debuggen?
We hebben hiervoor een oplossing uitgebracht. Deze zou binnen een half uur volledig uitgerold moeten zijn. Excuses voor het ongemak.