Stel vragen over het vastleggen of converteren van webpagina's of HTML into afbeeldingen, CSV-, PDF- of DOCX-documenten en over het converteren van video's into geanimeerde GIF's die onze API gebruiken.
Twee kwesties:
(1) Bij installatie via Composer is de mappenstructuur heel anders en ontbreken veel submappen zoals "ajax", "css", enz. Zijn deze niet nodig als u Grabzit alleen vanaf de serverzijde (php) gebruikt?
(2) Na het downloaden van de php-client merk ik dat de klassen een andere naam hebben (voorheen had ik "require_once 'vendor/GrabzIt/lib/GrabzItClient.klasse.php';" maar nu is het "require_once 'vendor/GrabzIt/lib/GrabzItClient.php';"). Wanneer ik echter een PDF probeer te genereren met behulp van deze code:
// Maak de GrabzItClient-klasse
$grabzIt = nieuwe GrabzItClient(GRABZIT_APP_KEY, GRABZIT_APP_SECRET);
$pdfOptions = nieuwe GrabzItPDFOptions();
Ik krijg een foutmelding:
[17-jan-2021 11:12:26 Amerika/Toronto] PHP Fatale fout: Kan klasse GrabzIt\GrabzItClient niet declareren, omdat de naam al in gebruik is in /Users/Ross/Dropbox/htdocs/wonderfest_mamp_pro/private/contest/include /vendor/GrabzIt/lib/GrabzItClient.php op regel 11
Ik wil heel graag v3.4.5 gebruiken, maar dit blokkeert mijn ontwikkeling.
Het klinkt alsof je de oude versie van de PHP-bibliotheek gebruikt waar we ongeveer twee en een half jaar geleden naar zijn overgestapt met het gebruik van naamruimten enz. De oudere versie 3.4.5 is beschikbaar op de downloadpagina voor een handmatig downloaden.
De oudere versie zal niet beschikbaar worden gemaakt op composer, omdat deze alleen wordt bewaard voor achterwaartse compatibiliteit. De ajax- en css-mappen zijn niet inbegrepen omdat ze deel uitmaken van de demo-applicatie en niet van de bibliotheek.
Als u naar de nieuwste versie wilt gaan, zijn de voorbeelden in de PHP-documentatie zou moeten helpen dat de veranderingen relatief klein zijn.
Ik heb het geïnstalleerd via Composer, maar als ik mijn PDF ga genereren, krijg ik een nieuwe foutmelding:
// Maak de GrabzItClient-klasse
$grabzIt = nieuwe \GrabzIt\GrabzItClient(GRABZIT_APP_KEY, GRABZIT_APP_SECRET);
$pdfOptions = nieuwe \GrabzIt\GrabzItBaseOptions();
$pdfOptions->setPageSize("Brief");
$pdfOptions->setOrientation("Landschap");
$pdfOptions->setMarginLeft(PDF_MARGIN_LEFT);
$pdfOptions->setMarginTop(PDF_MARGIN_TOP);
$pdfOptions->setMarginRight(PDF_MARGIN_RIGHT);
fout:
[17-jan-2021 13:10:49 Amerika/Toronto] PHP Fatale fout: Niet opgevangen Fout: Aanroep naar ongedefinieerde methode GrabzIt\GrabzItBaseOptions::setPageSize() in /Users/Ross/Dropbox/htdocs/wonderfest_mamp_pro/private/contest/include/createPDF.php:120