Tools om het web vast te leggen en te converteren
GrabzIt is een online community

Volledige paginascreenshot voor Liverpool

Stel vragen over het vastleggen of converteren van webpagina's of HTML into afbeeldingen, CSV-, PDF- of DOCX-documenten en over het converteren van video's into geanimeerde GIF's die onze API gebruiken.

Hallo team,

Kunt u de screenshot van onderstaande URL controleren?

https://www.liverpool.com.mx/tienda/pdp/multifuncional-hp-modelo-smart-tank-530,-tanque-de-tinta-a-color,-wifi/usb,-botellas-de-tinta-negro/color/1091438077 

Ik krijg geen schermafbeelding van de volledige pagina. Als we onderaan de pagina komen, wordt het bovenste gedeelte niet vastgelegd.

Ik heb veel geprobeerd als je me zo snel mogelijk een oplossing kunt bieden, dan zou het erg nuttig zijn.

Hartelijk dank,

Govind Singh

Gevraagd door anoniem op 16 oktober 2020

Hallo Govind,

U hoeft alleen maar een vertraging op te geven zodat de inhoud kan worden geladen. Ik gebruikte een vertraging van 10000 ms en het werkte prima.

Vriendelijke groeten

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 16 oktober 2020

Hallo team,

Ik heb onderstaande eigenschappen gebruikt.

opties.BrowserHeight = -1
opties.BrowserWidth = -1
opties.OutputWidth = -1
opties.OutputHeight = -1
opties.Vertraging = 10000

Als ik dat gebruik, krijg ik het bovenste gedeelte, maar krijg ik geen volledige pagina (de voettekst ontbreekt nog steeds).

Hartelijk dank,

Govind Singh

Beantwoord door anoniem op 16 oktober 2020

Een langere vertraging legt de bodem vast die ik 30000 ms heb gebruikt.

Ik heb 30000 ms gebruikt, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Weet je zeker dat je een schermvullende schermafbeelding krijgt?

Dit is zeer dringend van onze kant, dus kunt u dit controleren en zo snel mogelijk contact met mij opnemen?

en welke programmering gebruik je?

Ik gebruik .net-technologie met VB en C#.

Dim GrabzIt As GrabzItClient = Nieuwe GrabzItClient (applicatiesleutel, geheime sleutel)
Dimopties As ImageOptions = Nieuw ImageOptions()
opties.BrowserHeight = -1
opties.BrowserWidth = -1
opties.OutputWidth = -1
opties.OutputHeight = -1
opties.Vertraging = 30000
Grijp het.URLToImage("https://www.liverpool.com.mx/tienda/pdp/multifuncional-hp-modelo-smart-tank-530,-tanque-de-tintaa-kleur,-wifi/usb,-botellas-de-tinta-negro/color/1091438077", opties)
Grijp het.SaveTo(screenshotpad)

Beantwoord door anoniem op 16 oktober 2020

Het maakt niet uit welke taal u gebruikt, omdat deze allemaal met dezelfde API praten. U moet de BrowserWidth niet instellen op -1. Dit geeft je de standaardbreedte, misschien stel je deze in op iets groters, zoals 1200.

Hoe dan ook, we hebben een slimmere scrolltechniek toegevoegd als onderdeel van onze nieuwste release, die we zojuist hebben gepusht. Dus het zou nu voor je moeten werken.