Stel vragen over het vastleggen of converteren van webpagina's of HTML into afbeeldingen, CSV-, PDF- of DOCX-documenten en over het converteren van video's into geanimeerde GIF's die onze API gebruiken.
Hallo Team Grabezit,
Ik wil de pop-up van Accept-cookies en andere soorten pop-ups verwijderen, dus hoe kunnen we deze verwijderen via grabezit in het ASP.net-script?
Is er een manier om een targetElement te leveren dat de pop-up identificeert en sluit, zodat we de schermafbeelding op de juiste manier kunnen vastleggen.
Als het wordt opgelost, gaan we verder met grabezit met een bedrijfsplan.
Hartelijk dank,
Govind
Hallo Govind,
Als u de element-CSS-selector heeft die u moet verwijderen, raad ik u aan de het verbergen van de HTML-elementoptie.
Hallo team,
https://www.bcc.nl/huishouden/wasdroger/warmtepompdroger/whirlpool-warmtepompdroger-ftnl-m11-82/266868
Kunt u een screenshot van de hele pagina maken?
Ik ondervind een probleem bij het vinden van de CSS-selector. Ik kan ook geen schermafbeelding van de volledige pagina krijgen met targetElement.
Kunt u mij alstublieft zo snel mogelijk een oplossing hiervoor bieden?
Hartelijk dank,
Govind
Hier vindt u informatie over het verkrijgen van een schermafbeelding van volledige lengte.
Houd er rekening mee dat een targetElement slechts een deel van de pagina vastlegt. Het doel dus. Hierdoor kun je geen volledige schermafbeelding maken en een element targeten. Als je een element verbergt, dan is dat anders.
Het lijkt erop dat u het HTML-element verbergen niet kunt gebruiken op die website, dus u moet een van de andere vijf oplossingen in het artikel gebruiken.