Stel vragen over het vastleggen of converteren van webpagina's of HTML into afbeeldingen, CSV-, PDF- of DOCX-documenten en over het converteren van video's into geanimeerde GIF's die onze API gebruiken.
Hoi. Ik moet een webpagina met alle stijlen en veel dynamische inhoud converteren naar een .pdf-document. Het betekent dat een .pdf-document 1, 2 of meer pagina's kan hebben en ik weet niet hoeveel inhoud er in verschillende gevallen kan zijn. Maar een .pdf-document snijdt alle inhoud af die langer is dan één pagina. Hoe kan ik mijn pagina converteren naar een pdf-document met meerdere pagina's?
Kunt u de URL doorgeven, zodat we ernaar kunnen kijken.
Welke URL bedoel je? Ik gebruik de ConvertPage-methode: GrabzIt(this.GRABZIT_KEY).ConvertPage({'target': '#someId','format': 'pdf','download': 1,'cache': 0,'filename': gebruikersnaam, 'bheight': -1,'height': -1,'waitfor': '#someId'}).Create();
Oké, ik denk dat ik zie wat het probleem is. U gebruikt de doelfunctie. Dit kan niet op twee pagina's werken. U kunt de paginagrootte vergroten of gewoon de html die u wilt converteren doorgeven aan de ConvertHTML-methode.
Oké, maar ik moet mijn webpagina met veel stijlen converteren. Hoe is het mogelijk met de ConvertHTML-methode?
U moet de onderdelen verwijderen die u niet bent intopgebouwd met behoud van de stijlen.
Als alternatief kunt u de target-parameter gebruiken, gebruik de hide-parameter die elementen kan verwijderen die u niet nodig heeft.
Of geef gewoon een groot webpaginaformaat op, dat vervolgens door het doel op maat wordt gehakt.