Stel vragen over het vastleggen of converteren van webpagina's of HTML into afbeeldingen, CSV-, PDF- of DOCX-documenten en over het converteren van video's into geanimeerde GIF's die onze API gebruiken.
Is er een manier waarop ik GrabzIt javascript kan gebruiken op mijn lokale en/of een pagina die niet openbaar is?
Bedankt
Ja, noem het gewoon vanuit localhost of zelfs gewoon een html-bestand en het zal werken. Vertel me alsjeblieft of je problemen hebt.
OK bedankt. Ik begin dit iets meer te begrijpen. Ik was deze pagina aan het lezen: https://grabz.it/support/article/html-tips/.
Een paar vragen hierover:
1) Als ik ConvertHTML gebruik, moet de CSS dan in de div staan waarvan ik een screenshot probeer te maken? Of is het oké om stylesheets buiten die div te hebben?
2) Sommige lettertypen waarvan ik een screenshot probeer te maken, worden niet weergegeven met het juiste lettertype. Worden lettertypen anders behandeld?
ConvertHtml kan een string van HTML kunt u de CSS opnemen, maar als u dat niet doet, moet u ervoor zorgen dat externe stylesheets absolute URL's gebruiken.
Lettertypen zouden moeten werken als er op de juiste manier naar wordt verwezen met behulp van absolute URL's enz. in de CSS.
Bedankt. Een andere vraag. Is er een manier om de uiteindelijke afbeelding op te schalen zonder dat er lege ruimte rechts en onderaan is?
Ik probeer bijvoorbeeld een screenshot te maken van een div van 500x300, maar ik wil deze opschalen naar 750x450. Wanneer ik de breedte instel op 750 en de hoogte op 450, wordt er een afbeelding van 750x450 gemaakt, maar de div waarvan ik een screenshot maak, verschijnt alleen als een afbeelding van 500x300 en de rest van de ruimte is leeg.
Bedankt
Ik heb ConvertPage ook geprobeerd en het werkt ook niet, maar met andere resultaten. Hieronder ziet u een voorbeeld van wat ik deed. Het snijdt echter het beeld af en toont slechts ongeveer de helft ervan.
GrabzIt("TOEPASSINGSSLEUTEL").ConvertPage({
"target": "#paddAroundExport",
"vertraging": 3000,
"formaat": "png",
"transparant": 1,
"bhoogte": -1,
"hoogte": -1,
"breedte": -1
}).AddTo("finalImageID");
Hoi, Josh,
Voor uw eerste vraag kunt u de browsergrootte instellen op 500 bij 300. Stel vervolgens de grotere breedte in op schaal het op.
In het gelinkte artikel vindt u meer informatie.
Op je tweede point, zou het mogelijk zijn om naar de pagina te kijken waarmee u problemen ondervindt?
Oké, ik zie hoe opschalen nu werkt voor ConvertHTML. Bedankt, dat is erg nuttig. Ik was een beetje in de war door wat bheight en bwidth waren. Ik kom heel dichtbij met het gebruik van ConverHTML, maar een paar dingen zijn nog steeds niet goed. Deze optie kan voor mij moeilijk zijn omdat alle stylesheets toegankelijk moeten zijn, wat moeilijk voor mij is omdat ik aan mijn lokale versie moet werken om deze uit te testen.
De ConverPage-optie lijkt mijn beste, maar ik ben nog iets verder verwijderd van het werkend krijgen hiervan. Het meeste van wat ik doe, gebeurt lokaal of achter een login. Zouden schermafbeeldingen helpen? Misschien kan ik je wat screenshots mailen? Als dat niet het geval is, kan ik misschien iets als JSFiddel gebruiken om te proberen het probleem opnieuw te creëren.
Bedankt
Kun je niet nog steeds naar de CSS verwijzen met absolute URL's? bijvoorbeeld https://www.example.com/styles/main.css
Een screenshot zou helaas niet veel helpen, omdat we niet zouden kunnen achterhalen waarom het slechts een deel van de div vastlegt. Als je het in een apart HTML-bestand of JSFiddle kunt plaatsen, zodat we het probleem kunnen zien. Hopelijk kunnen we het probleem oplossen of adviseren.
Met betrekking tot CapturePage heb ik zojuist bekendgemaakt wat het probleem is. De CapturePage-methode moet toegang hebben tot alle openbaar beschikbare bronnen, zoals beschreven in dit artikel.
Oké, ik zit vast met wat mijn beste optie hier is. Ik denk dat ik nog steeds niet helemaal begrijp wat ik moet doen. Het lijkt erop dat de enige optie die ik heb om dit op mijn lokale computer te laten werken, het gebruik van ConvertHTML is. Is dat correct?
Ik weet niet zeker of u dit doet, maar zou het voor mij mogelijk zijn om kort met u in contact te komen via Zoom? Als ik dit kan laten werken zoals ik het nodig heb, ga ik upgraden naar de Enterprise. Ik ben zelfs bereid om meteen naar Enterprise te upgraden als je bereid bent om op Zoom te springen (ik kan het instellen). Ik denk dat dit het geval zou zijn save ons allebei de tijd zodat we het heen en weer kunnen stoppen.
Oké, dat heb ik nog niet eerder gebruikt, maar ik ga het eens proberen.
Kunt u de gegevens via ons sturen? Contact Formulier.
Bedankt voor de hulp vandaag. Met jouw hulp en een extra detail heb ik het aan de praat kunnen krijgen. Ik heb een div toegevoegd die rond de inhoud is gewikkeld die ik via convertHTML heb verzonden en gebruik de doeloptie om die specifieke div te krijgen. Daardoor werkte het perfect.
Ik besefte wat er gebeurde toen ik een testpagina maakte met de exacte inhoud die ik via ConvertHTML verzond. De vastgelegde afbeelding legde een body-tag vast die door de browser lijkt te zijn toegevoegd, ook al heb ik er geen verzonden. Ik weet niet zeker of dat mijn schuld is of een bug in GrabzIt, maar ik wilde het vermelden voor het geval het een bug is.