Tools om het web vast te leggen en te converteren
GrabzIt is een online community

Verduidelijking: hoe Save Screenshot als PDF op lokale pc

Stel vragen over het gebruik van de screenshot-tool van GrabzIt.

Mijn fout. Ik denk dat ik in mijn poging om beknopt te zijn, te kort was. 

Ik probeer het proces te automatiseren en de juiste URL te hebben om het rapport te genereren, werkt prima en geeft het bestand een naam met de datum en tijd. Nu wil ik, indien mogelijk, het resulterende bestand op mijn pc laten opslaan in plaats van op het systeem van Grabzit te laten staan, waar ik niet zeker weet hoeveel het zal zijn save (op één per dag) en lees ook ergens op de site dat de low-end accounts archivering niet toestaan. 

Bedankt voor je antwoord (dat helemaal juist is, maar het helpt me niet omdat ik mijn vraag niet goed heb gesteld!). Als iemand de beste aanpak zou kunnen voorstellen om de resultaten naar mijn pc of ons lokale netwerk te krijgen, zou dat geweldig zijn en zeer gewaardeerd worden.

/s/ Johannes

Gevraagd door anoniem op 22 augustus 2023

Geen probleem. We kunnen schermafbeeldingen niet rechtstreeks naar uw computer downloaden, omdat elke website u zou kunnen hacken als dit mogelijk was.

Er zijn dus twee opties. U kunt alle bestanden handmatig downloaden door een tijdsperiode te selecteren in de screenshot-tool en vervolgens op de knop Downloaden als zip te klikken.

Of je kunt de optie Exporteren naar Dropbox selecteren en een Dropbox-client op je computer hebben die de bestanden automatisch van Dropbox naar je lokale computer downloadt.

Hoe lang wij archiefopnamen voor wordt hier uitgelegd.

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 22 augustus 2023