Tools om het web vast te leggen en te converteren
GrabzIt is een online community

GrabzIt gebruiken met Wordpress - waar u de API-sleutel en het geheim invoert

Stel vragen over het gebruik van de verschillende plug-ins van GrabzIt in uw applicatie of website.

Hi!

Ik heb de WordPress-plug-in geïnstalleerd en de tag toegevoegd rond de link die ik wil gebruiken, maar ik krijg deze foutmelding: GrabzIt-fout: u moet uw applicatiesleutel opgeven. Ik weet waar ik de sleutel kan vinden, maar waar moet ik hem neerleggen? Er zijn geen instellingen in de plug-in, dus ik ben een beetje verdwaald :-/

Ik hoop dat iemand kan helpen!

Beste wensen

doctor

Gevraagd door GrabzIt Support op 25 september 2018

Om uw applicatiesleutel in te stellen, gaat u gewoon naar het beheerdersscherm en vervolgens naar de instellingen in het linkerhoofdmenu en selecteert u vervolgens GrabzIt-instellingen.

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 25 september 2018

Hartelijk dank voor het supersnelle antwoord!

Ik heb nog een vraag; is het mogelijk om GrabzIt zo te gebruiken dat wanneer je over een URL zweeft, de miniatuur van de website verschijnt?

Beantwoord door anoniem op 25 september 2018

Ja, maar niet met behulp van de WordPress-plug-in. Je zou de Link Preview-plug-in.

Uitstekend! Ik heb een plug-in geïnstalleerd waarmee ik de code in de "blog-or-cms-install.txt" aan mijn voettekst kan toevoegen (ik herinnerde me dat ik de API-sleutel had toegevoegd). Maar ik ben een beetje in de war over waar in de html de klasse grabzit-preview moet worden toegevoegd.

Mijn link ziet er als volgt uit:

Klik hier om naar mijn website te gaan

Waar gaat de klas naartoe? (Sorry voor de noob-vraag!)

Beantwoord door anoniem op 25 september 2018

Voeg gewoon de volgende code toe aan uw link, zoals weergegeven in de informatiepagina.

class="grabzit-preview"

Is er een limiet aan het aantal keren dat dit in een artikel kan worden gebruikt? Ik heb 6 links in een artikel, de eerste 4 werken, maar de laatste 2 laten geen miniatuur zien. Ik heb zelfs geprobeerd een van de werkende links te kopiëren en onderaan het artikel te plaatsen, maar dat werkte ook niet. Wat moeten we doen?

Beantwoord door anoniem op 27 september 2018

Kunt u alstublieft een link in het artikel plaatsen?

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 27 september 2018

THe page is: https://www.hafdal.dk/legstadaleit/index.php/2018/09/23/sigurdur-einarsson-18-feb-1859-26-nov-1901/

De eerste "Sigurður Einarsson" bovenaan en de tweede "Sigurður Einarsson" hebben dezelfde HTML-code.

Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. Het lijkt op een bug die we gaan onderzoeken en binnenkort een oplossing voor uitbrengen.

Bedankt voor uitstekende ondersteuning!

Beantwoord door anoniem op 27 september 2018

We hebben dit probleem opgelost. U kunt de nieuwste versie downloaden hier.

Beantwoord door GrabzIt-ondersteuning op 28 september 2018